24. mar. 2008

Alt for travlt

Så! Nu er det da vist på tide, at jeg genoptager blogningen. Der har været alt for meget at lave de sidste mange uger. Det er der for så vidt stadig, men så må jeg jo bare prøve at se, om det hele ikke kan nåes alligevel. Men jo tak, jeg tilslutter mig mængden af folk, som mener, at der burde være flere timer i døgnet :0) -selvom jeg formentlig ville sove i en meget stor del af dem alligevel ;0)

En lille sviptur til Bruxelles og veninden dernede er det da blevet til i den tyste periode, og dernede var foråret kommet. Der var grønt på træerne, kastanien havde store knopper, man kunne sidde ude og nyde de belgiske vafler på gode dage og magnoliaen var sprunget ud. Oh, hvor jeg savner det:

Men trenden kommer også snart til Danmark - se blot hvad vi kan:

Ingen kommentarer: