27. jan. 2008

My name is Jones; Bridget Jones!

Der er nogle dage! Den der slags dage, I ved. Alt går galt! Jeg startede med i formiddags at hamre hovedet ind i skråvæggen i min lejlighed! Av - og sol, måne og stjerner. Omkring middag fandt jeg på, at jeg skulle gøre rent, og da det blev tur til gulvvask lykkedes det mig at slå mig selv i hovedet med gulvskrubben. Ja ja, den slags kræver talent! (Men jeg er også typen, som engang har lukket en køkkenlåge op lige i næsen på mig selv. Og som er stået ud af sengen til den forkerte side, og derfor af al kraft ramlede hovedet ind i væggen med et kæmpe brag! - oh jo, talent!).
Som om det ikke var nok, tabte jeg, da jeg endelig fik tid til frokost, bunden af en rød peber på køkkengulvet, så der nu er kerner og røde stænk ud over mit ellers nyvaskede køkkengulv.
Mon jeg ikke bare skal gå i seng lidt, og håbe at Tycho Brahe har fundet andre ofre, når jeg vågner igen?

Ingen kommentarer: