21. jan. 2008

Og så lå man dér!

Måske var det alligevel ikke så mærkeligt, at det hele var gået i eksamenshårdknude. Det viste sig nemlig, at jeg har underlivsbetændelse, og sådan noget kan vel godt gøre en lidt mat i knæene. Så nu er jeg knockoutet med piller og blot oppe for at se lys, inden dynerne kalder igen - efter Anna Pihl ;0)

Ærgerligt med eksamenslæsningen, men den får altså lov at være i bero i dag. Jeg tror på, at man skal lytte efter de signaler, kroppen sender, og min sender søvn-signaler. Så må det sidste eksamenspjat vente til i morgen, men det skulle også nok kunne gå an.

Men noget helt andet og rigtig godt: Vikingen og jeg skal på ferie! 1 uge i den såkaldte vadehavsregion. Vi har snakket om det længe (jeg har snakket mest ;0), og i går fandt vi et fint lille sommerhus med brændeovn og i gåafstand fra en eller anden indkøbsmulighed. Og så var kravene ikke flere, og der så hyggeligt ud. Så afsted med os om et par uger - nøj hvor jeg glæder mig!

Ingen kommentarer: