30. nov. 2007

Der dufter af gløgg

Jubiii... julestemningen er så småt ved at indfinde sig. I går aftes var jeg ellers lige klar til at opgive det og drage i eksil, fordi jeg alligevel ikke følte, at jeg kunne nå noget som helst andet end arbejde inden jul. Ikke engang eksamen. Eller endnu værre: at julepynte!

Men nu kommer det måske alligevel snigende. Brugte en pause i formiddagens arbejde til at hænge stjerner og kravlenisser op i frokoststuen, for den var - og har nu altid været - så grumme kedelig. Lidt stjerner hjalp - men der skulle heller ikke meget til, for at det blev bedre end før!!
Nu dufter hele KUA af gløgg, for rigtig mange fag holder julecafe i dag. Der er banko i Mødestedet, julehygge med studentermenigheden og juleklip i Finderup Lade. Jeg må se ad, hvad jeg kan nå, inden jeg forhåbentlig overvældes af den snigende trang, jeg mærker et sted inden i bag alle arbejdstankerne: trangen til at julepynte derhjemme :0) Der skulle vel ikke være noget i vejen for at gøre det ved midnatstid med gløgg i blodet... måske bliver det faktisk endnu bedre end normalt så?

Ingen kommentarer: