7. nov. 2007

Suppe, strik og skype

Som tiden dog går! Vupti, så er der gået en uge. Altså dog! Og det er blevet endnu mørkere og endnu hyggeligere. Og om lidt står den på tomatsuppe. Kom nemlig til at falde i søvn og sove tre timer i stedet for den halve som planlagt. Så farvel til spinning og goddag til sen aftensmad og dårlig samvittighed - og afslappethed :0)

Desuden fandt jeg lige en god, god veninde på skype. Jeg holder meget af hende, men desværre bor hun i Belgien, så det er ikke så tit, vi er i kontakt. Men det er vi altså her til aften og det er rigtig rart lige at høre, at det går godt nede i det udenlandske. Hun er så sød, og det er ærgerligt, at hun ikke bor lige om hjørnet, så hun kunne komme over og få the lige om lidt og snakke og strikke.

Måske skal der faktisk strikkes lidt senere? Eller også burde jeg skrive det brev til de tyske venner, som jeg har udskudt i måneder. Hvordan kan det være, at breve kan være så laaaang tid om at blive skrevet? Det er jo ikke et eller andet forfærdeligt, jeg skal skrive, men bare et helt almindeligt hyggeligt brev til nogle venner. Tsk tsk - tag dig nu sammen, museumsmoster!!

Ingen kommentarer: