15. dec. 2007

Borgerpligt


Så, nu har jeg vist gjort min borgerpligt med hensyn til julegaver. Mangler 2 hele og 2 halve, resten er pakket ind her til aften. Pyha! Plejede at elske at bruge en hel aften på julegaveindpakning, men det er vist gået over i år. Kan man blive for gammel til den slags, når man kun er 24? Så ser det da temmelig trist ud ;0)

Handlede også en del af dem her til aften. Egentlig meget hyggeligt, især fordi det endnu ikke er blevet helt vildt med stressede julegavehandlende, hvis bare man handler i aftensmadstiden og på en hverdag. Tror jeg. Det var i hvert fald ikke slemt i dag.

Og nu skal jeg i seng og rette ryggen ud. Den er simpelthen for lang til at stå bøjet over pakker så længe. Til gengæld kan jeg så nyde rent på sengen og det nye Alt for Damerne (- vikingen skulle nemlig på arbejde her til aften, og bedsteveninden til firmajulefrokost. Så må man jo bare tænke selv og så er det sørme godt, at jeg kan underholde mig selv! :0) Som et led i jeg-finder-selv-på-noget-strategien er der nu også ryddet op, vasket tre maskiner tøj og bagt chokolade-kokosmakroner til at putte i den nu tomme klejne-dåse, når den skal tilbage til ejerne i morgen. Sov godt derude.

Ingen kommentarer: