30. dec. 2007

Så får I ikke mere for den 25-ører.


Så er den jul så småt ved at være slut - ærgerligt. Jeg elsker jul! Men den har været lang, stille og god denn gang, så det er okay. Det meste af julepynten er pakket ned i formiddag, og tilbage er kun troldgrenen med alle kuglerne. Den er mit juletræ og kommer derfor først ned til Helligtrekonger - sådan som rigtige juletræer gør.


Men som sagt dejlig fredelig julmed uhyggelige mængder god mad og godt selskab. Juleaften hos forældrene med systeren og hendes familie. Og 2.juledag julefrokost med moderens familie nede hos systeren. Meget hyggeligt begge dage.

Dejlige pakker - ikke mindst gavekort til Det Kongelige Teater fra vikingen. Sød kæreste! Og jeg må vælge forestilling. Jeg kender én, der nok ønsker ballet :0)

Nu er museumsmosteren hjemme igen, og ramt af en juleforkølelse, men med Stieg Larsson og masser af the af forskellig slags, så går det jo nok. Og når jeg er oven vande igen, skal der rent på sengen, så jeg kan prøve mit nyt flonelssengetøj, som skulle være så helt igennem blødt og varmt. Ih, hvor jeg glæder mig!

Ingen kommentarer: