19. dec. 2007

Pyyyhaaa

Sådan! Vikingen er kørt på posthuset med julekortene og den sidste pakke, der skulle afskibes til fjernere egne af landet. Den sidste pakke er købt, og skal blot pakkes ind lidt senere sammen med de andre sidste pakker. Julekaffen med vejlederen er drukket med honningkagehjerter til og biblioteket er rundet for juleferielitteratur.

Vi har ellers, når vi selv skal sige det, fundet på en virkelig farmor-venlig pakke til vikingens farmor. Hun har nået den alder, hvor man ikke rigtigt ønsker sig noget materielt, så i stedet har vi fremkaldt en stribe billeder, som jeg tog af vikingen og farmoren på en tur ned til hende i august. Det bedste er kommet i ramme, og de andre i et lille album, så nu håber vi bare, at pakken når frem. Og at hun bliver glad, men mon ikke? Det var en hyggelig dag, vi havde sammen, og nu er der minder på fast form.

Om lidt skal den stå på kikærtesalat - der er efter min mening kun meget få ting, som er bedre end kikærter, og bagefter skal jeg have benene oppe og se fjernsyn og læse og lave ikke noget andet, end det jeg selv vælger. Oh, hvor jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: