11. dec. 2007

Klejner og eksamenslæsning

Så sidder jeg der igen - selvom jeg lovede mig selv, at jeg skulle have et semesters pause fra studierne, netop fordi jeg bliver så skrækkelig træt, hver gang jeg sidder her. Bøjet over tekster og taster, fordi eksamensopgaven skal afleveres lige om i morgen. Hvorfor gør jeg det gang på gang, når jeg i virkeligheden næsten ikke gider. Jeg burde jo holde en studiepause, så jeg kunne blive videns-sulten igen, men jeg kan helt ærlig ikke finde ud af, hvordan man gør.
Derfor står den på eksamen igen nu her - synopsisaflevering i morgen kl.13, og jeg er ikke engang begyndt at skrive endnu. Burde nok være stresset, men har mest sødedille.
Det sidste, fordi jeg mødte moren til frokost og kage oppe i Valby - moms! Skøn kyllingesalat på Cafe Emil - meget anbefalelsesværdig! Og flinke tjenere. Og derpå brownies hos Waynes, der var så hvinende søde, at jeg får det underligt endnu, bare ved tanken - og der skal ellers meget til her hos mosteren.


Et af goderne ved at være flyttet hjemmefra er alle de forsyninger, der bliver sendt ind til én. I dag var der klejner i dåsen...


... så mon ikke der lige skal laves en kande the, og så læses det sidste af det nødvendige med en klejne til?


Så kan jeg jo nyde synet af disse her imens, for jeg kunne altså ikke lige stå for dem på cykelturen hjem til Sydhavnen:


Ingen kommentarer: