20. dec. 2007

Så kan man godt tro om igen

Nogen, jeg kender - og ja, det kan muligvis godt være museumsmosteren selv - gik rigtig og regnede med at kunne holde juleferie fra i dag. Men nej! Hun blev ikke færdig med det, som der skulle ligge klar, for at de andre på "holdet" kunne holde ferie med indbyggede dage til arbejde. Så hun må pænt afsted igen i morgen lidt i otte. Men skidt da så - jeg kan jo godt lide det :0) Og når de andre skal arbejde i ferien, og jeg kan undgå det ved at arbejde i morgen, jamen så er det helt fint med mig. Ferie med god samvittighed er sjovere end ferie man har presset ind imellem. Så fra 8-12 i morgen - og SÅ ferie!

Og forældrebesøg til sen frokost. Fint og hygsomt, men også i nogen grad grunden til, at jeg forsøger at rydde op i køkkenskabene, støvsuge, blogge og holde jul på samme tid og lige nu. Rent skal der jo for søren gøres på et eller andet tidspunkt - og helst inden jul, så der er juleafslappet bagefter - og så er gæster jo altid en kærkommen lejlighed til at få det gjort. Så ud til køkkenskabene igen...!

Ingen kommentarer: